Tuesday 25 August 2015

wad topaz husm


6/8/2015 aritu aku g husm,g melawat bff aku bersalin czer kat sane.so excited la nk g melawat bilik bersalin kat husm tu sbb lau xbersalin swasta mang plan nak bersalin kt ctu,sambil tgk baby leh servey.terbaikk punyeeeeee,,huhuhu.

sampai je kt husm terus ke wad topaz,perghhhhh ramainye orang.ade yang bersalin normal n ade yg c-zer,aku mencari2 la bff aku ni,upenye duk dpn kaunter.

asben aku adh tersenyum2 kat aku,die dah nampak aku cuak ngan keadaan ramai camtu.bff aku atau nama die mimi,mula2 aku tgk ya allah sembabnye,kenapa mcm tu skali,kesiannye,nampak sgt xbermaya.tgk baby kt sebelah alahaiiiii comelnye boboy ni,haiiii syg ni mami tt n papa han dtg tgk awk.:)

so borak2 la ngan mimi,tnye die camne bersalin kt ctu n layanan ok x.terus minah tu cebik bibir..oh btw,kt wad tu ade aircond so slesa sbb sejuk.hihihi.

die cite la,sshla xleh ade org menunggu,mlm je boleh..pastu die ssh nk gerak,nak angkat baby time nangis pon ssh sbb sakit.nak jalan pon ssh,tp nurse suh gak jalan p toilet sendiri.mase kami sampai tu lam pkl 12 tghari baby lom mandi ag.mak mertua die bgtau nurse baby lom mandi lg,nurse lak membebel kenapa xbgtau lom mandi lg.mimi jawab la td da bgtau,pastu nurse suh kuarkan barang2 baby tp xdatang2 amik pon.hmmmmm...

mak mertau die crite kat aku,pas mimi siap bersalin dieorg anta kat katil lam pkl 6.45ptg tp baby sampai 10 mlm xde lagi kat katil.tanya nurse,dieorg ckp nnt sampai la.acuh xacuh je jawabnye,agaknye sbb ramai pesakit malas nak layan.gaji di bayar atas servis kite kan..so xslh jawab ngan leklok.then.tggu punye tunggu mak mertua die g tanye lagi,nurse tu suh mak mertua mimi pergi cari sendiri baby tu.ayyoooooo....

mengeluh jgk dgr cite tu,mampu ke aku bersalin kat ctu ngan layanan macam tu.lagipon kite xleh nak expect dieorg layan kite cam princess kan sbb gov kot.nak layanan camtu spent ribu riban la weyyyyy.

masuk je kreta trs suami aku ckp,"pa xrase mami boleh bersalin kat sini.."
huhuhuhuhu!hanya kau yg memahami!hahaha
papa pon xsanggup nk biakan mami bersalin kat sini,nnt tgk nurse layan mami camtu xpasal2 ade gak yg gaduh kt ctu so xpelah mami,bersalin kt private la,kite try skali lagi g klinik annur,tgk kali ni camne lak layanan die,kalau kali ni pon xok,bersalin je kt kbmc tp kalau keadaan ttp xmengizinkan maaf la terpaksa jgk ersalin kt sini ek.
ok papa..........


No comments:

Post a Comment