Tuesday 25 August 2015

semalam 25/8/2015 aku skali lagi ke klinik bersalin di kelantan a.k.a klinik annur di kubang kerian.kiteorg sampai lam 8.15 mlm,lom ade org lagi.pintu pon berkunci ag,aku sampai je ade staff die bkk pintu,muke selamba je..dalam ati dah ckp "alaaaaa xnak la bad experience skali lg,hari tu staff yg muda kat kaunter tu baik,yg ni cam nak layan xnak layan je"

da siap daftar,staff tu ckp aps isyak doc start checkup so aku pon ok la n p duduk.kipas xbkk,aircond xbkk,hmmmmm.asben pon memandaila bkk,xkan nak berpeluh kt ctu kan.aduyaiiiii.tunggu dan tunggu dan tunggu sampai pkl 9 mlm,zara dah buat mcm2 drama dah,sbb pns n dahaga.dah la kakak zara dmm,sian lak.

pkl 9 tu doc panggil,yay!!!aku masuk n bg salam,die pon hulurkan tgn bersalam,hmmm,not bad,xsama macam aritu.hihihihihi.
soalan die 1st macam mana dik..semua ok?
ternganga jap..alahai lembut dan sgt baik.jauh beza ngan 1st checkup aku aritu,terus aku pandang suami dgn muka terkejut,laki aku tersenyum.mood yg xok td trs happy,ase cam mak2 plak dr ni.sangat lemah lembut ckpnye,penjelasan ok,die siap2 borak2 ngan zara,tp still jgk mention sal zara kecik mase lahir.hahahaha tp tp tp kali ni aku dah xmarah dah die mention zara ekcik mase lahir dlu sbb cara die ckp berbeza dan xmenyakitkan ati cam aritu.baru rase seronok nak bersalin kat ctu..

die suh baring nk scan baby,semua ok n insyaallah akan bersalin dctu.hihihihi,kalau macam tu layanan memang aku nak la bersalin kat ctu,walaupon bayaran cecah 2k tp mungkin xsampai kot.kite kna sedia lam rm1600-1900,tu ikut pakej yg die bg la.

yg aku suke part tgk jantina tu,terang2 nampak ade 2 ketul.alhamdulillah,papa pon tersenyum sbb kali ni doc dah tunjuk ngan jelas dpn mata dia.

so sekarang da 33 minggu,mohon doakan segala di permudahkan..amin.

No comments:

Post a Comment